Naprawa telefonów po zalaniu

Naprawa po zalaniu.

 

Pewnie niektórzy z Was zamoczyli swój telefon lub przynajmniej znacie kogoś takiego, kto to zrobił. Bez znaczenia czy telefon wpadł do wanny, kibla, morza, czy został zalany piwem, należy przedsięwziąć pewne kroki, które zminimalizują uszkodzenia telefonu i pozwolą na uratowanie Twojego ulubionego smartfona.

 

Poniżej przedstawię kilka kroków, które zalecamy w takich przypadkach.

 

  1. Jeżeli jest możliwość to odłącz baterię lub przynajmniej wyłącz urządzenie.
  2. Osusz miękką szmatką lub ręcznikiem papierowym.
  3. Nie włączaj takiego urządzenia.
  4. Nie podłączaj do ładowania.
  5. Dostarcz do serwisu. Im szybciej go dostarczysz, tym większe są szanse na uratowanie sprzętu.
  6. Jeżeli jesteś na wakacjach, a w pobliżu nie ma specjalistów, zawsze możesz telefon wysłać kurierem do swojego zaprzyjaźnionego serwisu.
  7. Jeżeli telefon masz na gwarancji nie wysyłaj go. Serwis autoryzowany i tak odrzuci gwarancję. Zawsze pozostaną ślady po zalaniu. Dodatkowo na płycie głównej i baterii, umieszczone są czujniki wilgoci, które zmieniają kolor z białego na czerwony, nie tylko po widocznym kontakcie urządzenia z cieczą, ale także kiedy telefon użytkowany jest w wilgotnej atmosferze (np. w łazience, gdy się kąpiemy lub na deszczu). Oddając telefon do autoryzowanego serwisu, stracisz niepotrzebnie tak bardzo cenny czas.

 

Pamiętaj, że urządzenia są zalewane w różny sposób i niekiedy po małym zawilgoceniu telefon nie jest do odratowania, a telefon który "pływał" - był cały zanurzony w wodzie - zostanie naprawiony.

 

Jak to jest w naszym serwisie?

 

  1. Koszt naprawy po zalaniu wstępnie to 180-250 zł. Płatne tylko w przypadku skutecznej naprawy.
  2. Jeżeli do naprawy potrzebna jest wymiana drogich części (bateria, wyświetlacz, panel dotykowy itp.) to przed naprawą informujemy Cię o kosztach. Ty wtedy decydujesz, czy mamy naprawiać, czy nie. Jeżeli się godzisz, to naprawiamy. Jeżeli koszt naprawy jest dla Ciebie nieakceptowalny oddajemy Ci urządzenie.
  3. Ze względu na czas (demontaż, mycie, lutowanie, czyszczenie, suszenie, montaż) jaki jest potrzebny na sprawdzenie telefonu po zalaniu, z dniem 26.08.2019 r. zmuszeni jesteśmy wprowadzić opłatę za weryfikacje techniczną, która będzie wynosić 80 zł. Płatna tylko w przypadku nienaprawionych telefonów lub w przypadku gdy klient rezygnuje z naprawy ze względu na wysokie koszty. Nie jest doliczana do telefonów naprawionych.
  4. Telefony po zalaniu traktujemy priorytetowo i naprawiamy w 1-3 dni robocze. Często na następny dzień wychodzi od nas informacja o statusie naprawy.
  5. Gdy urządzenie po pierwszej naprawie nie włącza się lub nie działa w całości sprawnie, taką naprawę odkładamy i podchodzimy do niej w dniach następnych. Wtedy czas naprawy może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
  6. Na wykonaną usługę, udzielamy trzydziestodniową gwarancję.

 

Jeżeli masz jakiekolwiek pytanie związane z powyższym, zapraszam do kontaktu.

 

Życzę Tobie obyś nigdy nie zalał telefonu.
Sobie natomiast życzę, żebyś była/był niezdarą i żebyś psuł telefony jak najczęściej. Zalewaj, upuszczaj i oczywiście naprawiaj u nas w PhoneBOX.

 

Z poważaniem,

Grzegorz Pogorzelski

Serwis GSM, naprawa telefonów po zalaniu Warszawa
www.phoneBOX.com.pl

 

 

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Otrzymasz też 10 zł rabatu na naprawę powyżej 120 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl