
Jeśli głośnik rozmów w iPhone działa zbyt cicho, spróbuj poniższych kroków, aby rozwiązać problem:
-
Sprawdź głośność:
- Podczas rozmowy zwiększ głośność, używając przycisków głośności na boku telefonu.
- Upewnij się, że telefon nie jest w trybie cichym (nie ma włączonego wibracji ani wyciszonego dźwięku).
-
Wyłącz tryb samolotowy:
- Jeśli masz włączony tryb samolotowy, wyłącz go. Może on wpływać na jakość dźwięku podczas rozmowy.
-
Sprawdź ustawienia dźwięku:
- Wejdź w "Ustawienia" > "Dźwięki i haptyka" i upewnij się, że suwak głośności jest ustawiony na odpowiedni poziom.
- Sprawdź także ustawienie "Wzmocnienie dźwięku" w "Ustawienia" > "Dostępność" > "Audio/ wideo", gdzie możesz włączyć lub wyłączyć różne funkcje wspomagające dźwięk.
-
Sprawdź głośnik:
- Upewnij się, że głośnik w iPhone nie jest zablokowany przez brud, kurz. Możesz delikatnie wyczyścić obszar wokół głośnika.
- Sprawdź, czy nie ma włączonego trybu "Bluetooth" lub podłączonych słuchawek, które mogą przekierować dźwięk.
-
Restart urządzenia:
- Czasem zwykłe zrestartowanie iPhone może rozwiązać problemy z dźwiękiem.
-
Aktualizacja systemu:
- Upewnij się, że masz najnowszą wersję iOS. Przejdź do "Ustawienia" > "Ogólne" > "Aktualizacja oprogramowania", aby sprawdzić dostępność nowych wersji iOS.
-
Zresetuj ustawienia:
- Jeśli problem nie ustępuje, możesz spróbować zresetować ustawienia telefonu, przechodząc do "Ustawienia" > "Ogólne" > "Resetowanie" > "Resetuj wszystkie ustawienia". Pamiętaj, że to spowoduje utratę niektórych personalnych ustawień, ale nie usunie danych.
Jeśli żadna z powyższych metod nie pomoże, możliwe, że problem jest związany z uszkodzeniem sprzętowym. W takim przypadku warto skontaktować się z naszym serwisem Apple iPhone.
Inne nasze usługi serwisowe:
Zgranie danych ze starego na nowy smartfon.
Wykonywanie ekspertyz dla ubezpieczyciela.
Naprawa smartfonów po zalaniu lub zawilgoceniu.
Naprawa gniazda ładowania w samrtfonach, tabletach.
Odblokowanie konta GOOGLE - FRP.
