Wyślij urządzenie do naprawy

PhoneBOX | Serwis i Sklep GSM Warszawa  (serwis, naprawa telefonów komórkowych, tabletów, nawigacji)

Prowadzimy profesjonalny, pogwarancyjny serwis napraw telefonów, tabletów, smartfonów, nawigacji GPS, jak również laptopów. Naprawiamy Apple (iPad, iPhone, iPod), HTC, Huawei, LG, Nokia, Samsung, Sony i inne.

Specjalizujemy się w: naprawie zasięgu, usuwaniu skutków działania cieczy, naprawie elektronicznych elementów telefonu, wymianie oprogramowania, naprawie telefonów po upadku, naprawie układu ładowania (naprawa gniazda, złącza), wymianie wyświetlaczy, usuwaniu kodu aparatu, usuwanie blokad operatorskich - sim lock, wgrywaniu polskiego języka i nie tylko, wymianie uszkodzonych mechanicznie elementów.

Wyślij do nas urządzenie do naprawy

  1. Spakuj urządzenie i zabezpiecz najlepiej jak umiesz.
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz lub napisz tak jak w formularzu zgłoszenia o usterce i Twoich danych. Link do pobrania: Formularz zgłoszenia urządzenia do naprawy.
  3. Dołącz formularz do paczki.
  4. Wyślij urządzenie we własnym zakresie lub napisz do nas wola@phonebox.com.pl, lub złóż zamówienie na stronie. Skontaktujemy się z Tobą i zamówimy dla Ciebie naszego kuriera.
  5. Koszt wysyłki w obie strony, to tylko 30 zł (w przypadku, gdy nie zrezygnujesz z naprawy i koszt naprawy będzie większy niż 150 zł). Przesyłki ubezpieczamy do wartości urządzenia.
  6. Czas naprawy, w przypadku napraw mało skomplikowanych wynosi 1-3 dni od dostarczenia urządzenia.
  7. W przypadku trudnych napraw czas może się wydłużyć.
  8. Po naprawie kontaktujemy się z Tobą i uzgadniamy sposób zapłaty.
  9. W przypadku, gdy urządzenie nie zostanie naprawione lub gdy nie zaakceptujesz kosztu naprawy, ponosisz tylko opłatę za weryfikację i wysyłkę 100 zł.
  10. W przypadku urządzeń naprawianych po zalaniu i nienaprawienia koszt sprawdzenia jest taki sam jak w pkt. 9 i wynosi 100 zł. Więcej przeczytasz tu: Naprawa telefonów po zalaniu.
  11. W przypadku gdy, zrezygnujesz z naprawy ponosisz tylko koszt za przesyłkę z serwisu lub/i do serwisu.
  12. Pamiętaj nie ponosisz kosztów za sprawdzenie telefonu (nie dotyczy urządzeń naprawianych po zalaniu).
  13. Na naprawę wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
  14. Przed oddaniem lub wysłaniem sprzętu zapoznaj się z regulaminem serwisu.

 

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń lub napisz.

 

Zapraszamy do skorzystania z naszego doświadczenia.

Pozdrawiamy

Zespół PhoneBOX

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Otrzymasz też 10 zł rabatu na naprawę powyżej 120 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl